Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2007

Τελικά βρήκα τον δρόμο μου

Ήμου λίγο δiστακτική μέχρι να αλλάξω το Blog, να κάνω G account κτλπ, μέχρι που ήρθε μια μέρα που ο blogger μου είπε δεν έχει ποστ αν δεν αλλάξεις...Τι να κάνω;Μόλις άλλαξα!Βρήκα λοιπόν τον δρόμο μου στις οθόνες σας. Όχι ότι έχω να σας πω κάτι σημαντικό...
Δυο μέρες έδινα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών για τον κλάδο ΠΕ 06 (Αγγλικής) στη Θεσσαλονίκη,στην Τούμπα.
Για όσους δεν γνωρίζετε τα φετινά μας θέματα, σας βάζω ένα κουίζ
"πως μπορεί μέσα σε 4 ώρες να μάθουν 3.600 άνθρωποι τι σημαίνει Wikipedia"? It's a Wiki,Wiki World!!! (τέτοια διαφήμηση στη χώρα μας ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα!)

ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ!

7 σχόλια:

Stelios Frang είπε...

Καλώς όρισες εκ νέου και καλά αποτελέσματα από τις εξετάσεις. Άκουσα ότι έπεσε τσεκούρωμα, όχι ειδικά στα αγγλικά, γενικώς!

ONOMATODOSIA είπε...

καλη επιτυχια!

Ανώνυμος είπε...

mega kalh epityxia!!!

Cinematia είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ!Το αργότερο τον Ιούνιο θα σας πω τα αποτελέσματα.Να ρωτήσω κάτι άλλο...Γιατί ο καινούργιος Blogger δεν μου εμφανίζει τα Ελληνικά γράμματα στο blog μου;

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία!!
Να σου πω την αλήθεια δεν μπορώ να με φανταστώ να ξαναδίνω εξετάσεις. Με το που πήρα το πτυχίο τελείωσα με αυτά.
Καλή συνέχεια και με το blog.

Οπότε τώρα για χαλάρωμα, δες και καμμιά καλή ταινιούλα.
Να σου προτείνω??

Ελπίδα είπε...

Καλή επιτυχία κορίτσι μου!

Cinematia είπε...

to "ctsakmalis"

Γειά σου συντοπίτη μου!Σ'ευχαριστώ!Και εγώ δεν με φανταζόμουν να διαβάζω ξανά αλλά η ζωή τελικά έχει μεγαλύτερη φαντασία απο εμάς ;-)Φυσικά και να μου προτείνεις ταινίες!Ήδη πήρε φωτιά το DVD :-p

to "elpida"

Σ'ευχαριστώ!Τα καλύτερα σου εύχομαι!