Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006

Μικρά θαύματα


Χθες η μέρα μου ήταν γεμάτη. Μέσα στα πολλά που έκανα βοήθησα και στο πλύσιμο του αυτοκινήτου. Μια βαρετή διαδικασία ώρες ώρες πόσο μάλλον όταν ήμουν ντυμένη για έξω και έπρεπε να προσέχω να μη βραχώ! Ξαφνικά όμως η φύση μεγαλούργησε και μου πρόσφερε ένα μικρό θαύμα. Είδα μπροστά στο λάστιχο με το οποίο έριχνα νερό-βροχή στο αμάξι, ένα ουράνιο τόξο! Ένιωσα σαν μικρός θεός εκείνη τη στιγμή, «έφτιαξα» χρώματα στο κενό σκέφτηκα. Έδωσα ζωή στον αέρα. Έκανα κάτι δημιουργικό. Δεν το είπα σε κανένα, το κράτησα για μένα, επιστράτευσα για μια ακόμη φορά την κάμερα του κινητού μου και ιδού!
Πριν δυο χρόνια, στην Αγγλία ξημερώματα, έξω από το παράθυρο της εστίας μας χάζευα ένα τεράστιο ουράνιο τόξο, το φωτογράφησα και έγραψα ένα μικροσκοπικό ποίημα:

The rainbow
I saw it first among the rest.
So many colours, such an image.
I felt so lucky I confess.

2 σχόλια:

snikolas είπε...

Ταλέντο παντού ε; :)

Cinematia είπε...

to "snikolas"

Multitalented φίλε μου ;-)
χεχχε