Πέμπτη, Μαρτίου 02, 2006

Τι με πείραξε αυτές τις μέρες στην TV

1. Οι τηλεμαραθώνιοι (μήπως έγιναν της μόδας και τα κανάλια δεν νοιάζονται για τους συνανθρώπους τους αλλά για το image τους;)
2. Η μια από τις ‘παρουσιάστριες’ του χθεσινού τηλεμαραθώνιου εμφανίζονταν την ίδια ώρα σε (μαγνητοσκοπημένη) εκπομπή σε αντίπαλο κανάλι και έκανε «πιλάτες».
3. Η ET1 καλά κάνει και μας προβάλει ωραία αφιερώματα σε Έλληνες σκηνοθέτες και βλέπουμε πετυχημένες στιγμές του εγχώριου κινηματογράφου. Αλλά… για μια ακόμη φορά πολύ αργά. Γιατί δεν τις προβάλουν απέναντι από ανιαρά σίριαλ πιο νωρίς;;;
4. Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα τι γίνεται σε εκείνο το σίριαλ «Κινούμενη άμμος». Είναι από τις λίγες σειρές που μόνο το zapping δε μου αρκεί για να μπω στο νόημα. (μήπως έχω κάποιο πρόβλημα;)
5. Η εκθρόνιση του Θέμου, bring him back please! Ο Θέμος μου θυμίζει τα φοιτητικά μου χρόνια, τον έβλεπα ανελλιπώς στο 3ο και 4ο έτος. Πέρα όμως από αυτό μου αρέσει για τον τσαμουκά του να τα βάζει με όλους και όλα (ακόμη και με τα υψηλά ιστάμενα πρόσωπα του καναλιού του---γι αυτό την πάτησε)

Δεν υπάρχουν σχόλια: