Σάββατο, Μαρτίου 11, 2006

I think of you

Πήγαινα στην δουλειά με περίεργη διάθεση. Τώρα τελευταία έχω καταντήσει να ακούω ραδιόφωνο μόνο στο αμάξι.Αναρωτήθηκα μια φορά 'καλά πως και κάθε μέρα προλαβαίνω και ακούω την ίδια εκπομπή;;'. Μετά σκέφτηκα ότι αυτό είναι το πιό εύκολο... αφού τις ίδιες ώρες είμαι πάντα στο αυτοκίνητο καθημερινά :-P
Καθώς άκουγα λοιπόν διάφορα, πέφτει το εξής τραγούδι το οποίο έβαλε σε άμεση λειτουργία τον εγκέφαλο.

He walks me home, I think of you,
As he calls me I think of you, I think of you...

I don't know where your nights are spent
your lovers and your friends...

Το τραγούδι με συγκίνησε. Θυμήθηκα όχι μόνο τoυς ευνόητους (βλ.άνδρες). Αλλά και τους φίλους-φίλες μου που είμασταν αχώριστοι κάποτε αλλά δεν ξέρω πλέον πως περνούν τα βράδια τους, δεν ξέρω ποιές είναι οι σχέσεις τους, πως είναι η καθημερινότητά τους. Μήπως είμαι μαζόχα τελικά;;;... δεν ξέρω...
Ξέρετε όμως μήπως εσείς πως λέγεται το τραγούδι και ποιά γυναίκα (I think) το ερμηνεύει;; Please αν ξέρετε ποιό είναι πείτε το μου, θέλω να το βρώ, μ'αρέσει και ας με καταθλίβει.

1 σχόλιο:

Cinematia είπε...

to 'Master li mu bai'

Thanks