Πέμπτη, Μαρτίου 09, 2006

Αν έβλεπα Ευαγγελάτο...


  • Δεν θα πήγαινα στα μπουζούκια γιατί θα κινδύνευα από τα ποτά μπόμπες, τους ξηρούς καρπούς και τα γαρύφαλλα.
  • Δεν θα πήγαινα σε μπαρ-κλαμπ γιατί και εκεί τα ποτά είναι μπόμπες και οι ξηροί καρποί γεμάτοι ούρα.
  • Δεν θα κοιμόμουν ποτέ σε κρεββάτι αλλά στο πάτωμα γιατί τα στρώματα κρύβουν μέσα τους κουρέλια βρώμικα!
  • Δεν θα έτρωγα ποτέ σε ταβέρνες, καντίνες και θα έχανα όλη την νοστιμιά του μεζέ και του'βρώμικου'.
  • Δεν θα έπινα ποτέ γάλα.
  • Δεν θα έλουζα ποτέ τα μαλλιά μου, ούτε θα έπλενα το σώμα μου, μώρε ούτε κρέμες θα έβαζα ούτε τίποτα.

Έτσι λοιπόν θα ζούσα μια χαρά, κλεισμένη στο σπίτι γιατί δεν μπορεί... και η ατμόσφαιρα κάτι έχει. Μακρυά από τους ανθρώπους, γιατί δεν γίνεται να κατουράει κάποιος, να μην πλαίνει τα χέρια και να κάνουμε χειραψίες. Δεν θα κυλούσε ίχνος αλκοόλ στις φλέβες μου αλλά θα μου πεις αφού δεν θα οδηγούσα τι να το κάνεις. Δεν θα ξόδευα λεφτά για σεντόνια όμως. Έτσι χωρίς περιττά έξοδα για καλλυντικά και ομορφάδες θα γερνούσα πριν της ώρας μου και με τόση βρωμιά μπορεί να πέθαινα και στα 30! Θα έκανα όμως μια ζωή ως τότε καθαρή,χωρίς καταχρήσεις!

ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ??? Που είναι το ραδιοτηλεοπτικό;;;Μπουχτίσαμε πιά! Για ποιούς τα λέτε κ.Νίκο; Ποιός είναι σε θέση να εγκαταλείψει όλα αυτά τα αγαθά;;; Τελικά το τηλεκοντρόλ είναι η καλύτερη εφεύρεση! Πατάς το κουμπί και έφυγες για το στρωματάκι σου!!!

Α!Αν κανεις κλίκ
  • εδώ αφήνεις σχόλιο στον Ευαγγελάτο για την εκπομπή του αλλά δεν θέλω να μπαίνω σε πειρασμό νυχτιάτικα!
  • 1 σχόλιο:

    the ibt είπε...

    Τελικά όλα τα σενάρια για την επικράτηση της τρομοδημοσιογραφίας του Ευαγγελάτου καταλήγουν στο θάνατο. Βλέπε τη φίλη μου την Κουτσομούρα:
    http://ibloglive.blogspot.com/2006/02/z.html