Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2005

Πάλι τα ίδια θα λέμε;;;

Η τηλεόραση είναι πολλή εκπαιδευτική – κάθε φορά που ανοίγει, εγώ πάω στο άλλο δωμάτιο και διαβάζω ένα βιβλίο.

Μακάρι αυτά να ήταν λόγια δικά μου αλλά... δεν!Ανήκουν στον Γκράουτσο Μαρξ.Εγώ ως γνωστό σε όσους με ξέρουν, δεν μπορώ να αντισταθώ. Η cinematia το έριξε στην ΤV (ένα τεχνικό πρόβλημα μου στερεί video & DVD αυτές τις μέρες…). Για σάουντρακ δεν σας έλεγα last time;Ε,επαληθεύτηκα!

Σε ποια ταινία ανήκει ένα από τα αγαπημένα μου σάουντρακ που χρησιμοποιήθηκε σε σίριαλ του Mega την Κυριακή το βράδυ;;;

Στην ταινία In the mood for love [Ερωτική επιθυμία (Fa yeung nin wa) 2000]
και είναι τόσο ωραίο το κομμάτι/μοτίβο ορχηστρικής μουσικής που 'περιγράφει'απλά αλλά χαριτωμένα την μελαγχολία των πρωταγωνιστών...

Μη σας αρχίσω πάλι τα περί συνειρμών όταν ακούω στο άσχετο μουσικές συνδεδεμένες με ταινίες γιατί και θα ξημερώσουμε και θα συγχυσθώ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: